Не тільки електронні цінні призи, а й слава найкращого університетського блогера, рекламіста, актора та оператора чекає на переможців Конкурсу відеороликів Прикарпатського університету!
Запрошуємо до участі максимальну (!) кількість творчих студентів та їх викладачів. Адже нині є чимало нескладних, але дуже цікавих інформаційних технологій для створення якісного власного відеопродукту і просування реклами освітніх послуг нашого університету.
Мета конкурсу – створення молоддю кращих зразків реклами свого факультету, інституту, освітньої програми чи спеціальності та проведення університетом на їх основі широкої промоційної кампанії у соцмережах та телебаченні.
Керівництво конкурсом здійснює Організаційний комітет на чолі з ректором. У складі Оргкомітету – фахівці з комунікаційних технологій, представники студентського сенату та студентського профкому, професори та викладачі, психологи, працівники університету, які залучені до створення медійної продукції.
УМОВИ КОНКУРСУ:
Номінації відео- і додаткової до ролику реклами у вигляді плакату-банеру:
1.ВІДЕОРОЛИК (номінації):
– про освітню програму;
– про спеціальність;
– про факультет чи інститут, коледж;
– про унікальний університетський проєкт;
-про університет.
2.ПЛАКАТ, КАРТИНКА, БАНЕР чи інший варіант реклами факультету чи інституту та університету для розміщення ролику на сайті університету та у соціальних мережах.
Роботи надсилаються до Оргкомітету Конкурсу, шляхом
заповнення заявки на google-форми: https://bit.ly/2Lgpydu
У цій заявці обов’язково вказується, що правовласники матеріалів, надісланих на конкурс, не заперечують проти їх розміщення в мережі Інтернет, використання в телепередачах і на зовнішніх рекламних носіях, а також публікації або згадки в засобах масової інформації.
Увага! Від одного учасника (групи) на конкурс приймається одна робота!
Кращі конкурсні роботи оргкомітет розміщує на сайті університету, а роботи-переможці – у масмедіа (в цілях просування авторів, відповідних кафедр, факультетів та університету в цілому).
Увага!
Термін закінчення прийому робіт на конкурс – 19 лютого 2021 року
Термін підведення підсумків конкурсу – до 5 березня 2021 року.
ВИМОГИ:
– робота повинна мати позитивний, життєстверджуючий характер;
– зміст твору, сюжет, дії персонажів не повинні суперечити чинному законодавству України, в ролику повинні бути відсутніми неетичні матеріали, а також недостовірні відомості;
-текст ролика повинен бути коротким, лаконічним, оригінальним;
-рекламне звернення повинно мати емоційну насиченість, створювану кольором, світлом і іншими графічними елементами.
– хронометраж не більше 90 секунд (!), субтитри українською мовою
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Оргкомітет оцінює конкурсні роботи за 10-ти бальною систему за наступними критеріями:
- Відповідність темі;
- Професіоналізм рішення, ефективність рекламних, соціальних методик і технологій;
- Соціальна значимість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення авторів);
Рішення Оргкомітету з визначення головних трьох переможців конкурсу буде прийнято відкритим голосуванням простою більшістю голосів від встановленого числа членів Оргкомітету. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсу.
Спочатку розглядатимуться ролики кожного окремого факультету, інституту, коледжу і їм буде присуджено перше, друге і третє місця.
У фіналі Оргкомітет розгляне всі ролики-переможці кожного з факультетів, інститутів та коледжу і присудить перше, друге і третє місця на рівні університету.
Автори (групи авторів)-переможців отримають право на створення відеороликів про університет.
Результати конкурсу буде оголошено на спеціальному брифінгу Оргкомітету за участі засобів масової інформації. Переможців нагородять дипломами та цінними призами.